Termeni si conditii

 

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul  www.happyline.ro - administrat de SC. HAPPY LINE SRL, CUI: RO33591221, J33/770/2014, cu sediul in comuna Bosanci, jud. Suceava, str Sucevei , nr. 32, tel. 0755 640 314, contact@happyline.ro, cu obiect de activitate CAEN 4791 - Comert cu amanunutul prin casele de comenzi sau prin internet -  implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati.

Adresa de email la care oricine poate raporta eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site este contact@happyline.ro.

 

happyline.ro  isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, happyline.ro isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

 

Descrierea bunurilor disponibile pe happyline.ro  (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea happyline.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Implicit Kparts.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc.

Aceste erori nu obliga happyline.ro la nicio actiune.

 

Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre happyline.ro pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.

Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare.

 

Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre consilierii happyline.ro.

 

Pentru motive justificate, happyline.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului/utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi in cazul in care considera ca actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel happyline.ro.

Pentru orice informatii suplimentare ne puteti contacta prin email: contact@happyline.ro

 

Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Tot continutul site-ului happyline.ro este proprietatea happyline.ro si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.

 

Folosirea fara acordul scris al happyline.ro a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

 

Cum comand?

 

  • Comenzile pot fi plasate NONSTOP, fiind preluate si procesate in ordinea inregistrarii lor. Comenzile sunt procesate de un operator Happy Line de Luni pana Vineri intre orele  08.00-18.00 si sambata 08:00-12:00 

  • Pentru verificarea comenzii vă rugam să ne furnizați in formularul de comanda SERIA VIN a autovehicolului (aflat la punctul 3  in talonul de tip vechi sau la punctul E  in talonul de tip nou).

 

 

 

Garantii

 

Declaratie de conformitate

La happyline.ro asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform cu prevederile HG 1022/2002 “Privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului”, ca produsele comercializate si serviciile oferite de noi, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele europene.


happyline.ro certifica prin prezenta ca produsele comercializate si serviciile oferite sunt executate conform normelor europene de calitate.
Garantia se acorda conform Legii 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.


Termenul de garantie este de:

  • 24 luni pentru acumulatori;

  • 12 luni pentru anvelope;

  • 12 luni pentru amortizoare;

  • 12 luni de la data vanzarii pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor categorii de produse: accesorii auto, curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil), becuri, stergatoare, parbrize, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana care sunt consumabile;

Pentru produsele care au garantie acordata de producator, aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului. Garantia se acorda cu conditia montarii pieselor intr-o unitate service specializata, autorizata RAR. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite.

 

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia in urmatoarele cazuri :

  • piesa nu a fost montata intr-un service autorizat;

  • piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect, sau datorita montarii in ansamblu cu piese conjugate uzate, defecte sau modificate;

  • piesa a fost aleasa gresit, sau a fost utilizata in alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

  • piesa nu a fost identificata corect, datorita furnizarii de catre cumparator a unor date eronate, sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;

  • piesa s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului;

  • autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari, sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;

  • piesele prezinta o uzura normala (fireasca).

 

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie vor fi expediate catre furnizor, insotite de urmatoarele documente:

  • dovada de achizitionare a produsului (chitanta fiscala / factura fiscala / bon fiscal) in original sau copie;

  • dovada montarii piesei intr-un service autorizat (copie factura / deviz / bon fiscal);

  • nota de constatare cu descrierea defectiunii sau a deficientei semnalate;

  • copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;

  • raportul de garantie intocmit de vanzatorul piesei.

 

 

Solutionarea litigiilor

Pentru nemultumiri sau probleme legate de comanda puteti contacta un superior al personalului de vanzari care va lua legatura cu dvs. in cel mai scurt timp.

Orice litigiu decurgand sau in legutura cu termenii si conditiile acestu site, se va solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care partile nu se inteleg, litigiul se va solutiona de instanta competenta.

Solutionarea online a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO 

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Sebastian Bilic"

“Magazinul Online respectă criteriile de preselecție GPeC
(https://www.gpec.ro/regulament-competitia-magazinelor-online-gpec/#criterii-de-preselectie)
și a aderat la standardele Trusted.ro
(http://www.trusted.ro/despre-noi/standardele-trusted-ro/)”